donderdag 29 september 2011

Dichterscafé september 2011

Dichterscafé september 2011 - Onderwerp:
"vertel me het grootste van je leven, vertel me het kleinste"

Heleen Bosma – tot zaterdag 6 augustus 2011 nog de stadsdichteres van Deventer – zal op deze middag centraal  staan met haar poëzie, haar nieuwe bundel Oostenwind, haar stadsdichterschap en haar thema: "vertel me het grootste van je leven, vertel me het kleinste", een zin uit haar gedicht: Levensverhaal.

Gedichten van deze bijeenkomst:
In gebreke door Marianne Sorgedrager-Van Halewijn
Levensverhaal door Alfred Bronswijk
Ik gedicht door Martin Walton
City Poet door Maarten Douwe Bredero
Deventer roept Bloemendaal door Herman Posthumus Meyjes
Levensverhaal Op pad door José Hattink
Levensverhaal Spinsels door José Hattink
A1 knooppunt Deventer door Alied van der Meer
Dagtocht met oostenwind door Alied van der Meer
Pleidooi voor de herfst door Alied van der Meer
September, soms door Alied van der Meer

Vanaf heden is het mooie 'De Brave Broeder' vrij onverwachts gesloten en worden de bijeenkomsten van het Dichterscafé voorlopig op de zolder van de Bibliotheek Centrum gehouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.